i need help


totul a atins alt nivel. cateva luni, atat ma tinut "cumintenia" dupa nebunia din septembrie.
acum, totul sa schimbat. pe putine cantitati, faceam doar tampenii. tampenii pe care le voi regreta o viata intreaga. genul de prostii, pe care in 10 ani, daca ma reintalnesc cu x pe strada, cred ca voi face o criza.
acum, am gesturi controlate. incep sa rationalizez, sa imi controlez somnul, obiceiurile alimentare, vorbele si mimica. in schimb... cantitatile se maresc simtitor.

intr-un fel, vroiam sa evadez din starea generala de plictiseala care ma acaparat.
trebuia sa ies din casa, (aceasta fiind perioada in care totii membrii familiei mele sunt crizati, craciunul nu aduce amintiri prea placute..)
din tot dinadinsul, doream sa ma simt bine. sa fiu fericita, fara nici o problema sau gand( referire la L.)
stiu ca nu am nici o scuza.nici problemele cotidiene, nici plictiseala, nici dorul coplesitor de el...

am exagerat rau de tot.... si imi este putin frica...

Why everything that's supposed to bad make me feel so good?
Everything they told me not to is exactly what I would
Man I tried to stop man I tried the best I could....

Comentarii