for her

la fel ca aseara, am incercat sa iti ascund. si stiu ca te superi mai mult cand vezi ca ma uit pe perete, p jos, ca nu ma pot uita mai mult de 5 sec in ochii tai si zic "nu nuuu nu am luatt". nu ma simt bine ca tu sa sti.ii ca un lucru gresit pe care il fac si intr-un fel incerc sa te distantez pe tine...aseara, sincer imi era rusine sa iti recunosc.stiam ca vei fi dezamagita de mine. poate sunt o influenta negativa asupra ta, dar nu conteaza cum sunt eu, sau ceea ce am facut,conteaza ca tu sa nu ajungi ca mine.
te cert sa inveti, pt ca vreau ceva bun pentru tine.
daca ar fi dupa mine, fara cluburi, fara mesaje sau convorbiri pe mess cu vreun baiat. indiferent ca stiu ca nu faci nimic, esti cuminte... dar in el, chiar ai tot ce ti-ai putea dorii din toate punctele de vedere(fizic, caracter,sentimental,financiar)
si da... am momente in care clachez. eram praf duminica, trista, deprimata.eram fericita ca il vazusem, desi stateam pe banca aia nenorocita, incercam sa ma abtin sa nu izbucnesc in plans. vroiam sa ii sar in brate, sa il sarut... sa ii spun ca mia lipsit..
dupa toate ca nici nu ma lasai sa citesc mesajele ce le trimitea... nu cred ca iti poti imagina ce a fost in sufletul meu in acel moment in care eu nu imi doream decat si cel mai mic semn de viata de la el, iar tu ii trimiti cv gen "nu vreau sa ne mai vedem"
nu imi pare rau pentru criza pe care am avuto, regret doar locul si cu cn eram.
crezi ca nu ma doare ca esti tot timpul cu C? crezi ca nu as vrea sa fim toata ziuaa, ca inainte , una la alta...
si esti o proasta, ca nu sti cat insemni pentru mine.
au fost destule momente cand si eu eram suparata pe tine, dar imi trecea.nu pot ramane nervoasa pe tine...
si au fost de asemenea multe momente in care stateam in fatza calculatorului si imi era rau. si nu vroiam doar pe cineva care sa ma asculte.. caruia sa ii pese si sa zica" ce ai? ce ai patit? ce ii cu tine?" nu doar un simplu "dal draq nu merita"
sau zile in care sunam , sunam, sunam,sunam .....
de fiecare data, am incercat sa evit certurile si sa las...sunt multe care nu imi convin nici mie
dar vad ca oricum la tine, nu conteaza.
stiu ca nu sunt in masura sa iti spun ce sa faci cu viata ta
dar as vrea sa faci, tot ce eu nu pot.......

Comentarii