L.


nu stiu. nu stiu ce vreau, pe cine vreau, de ce vreau. nici tu nu cred ca sti. momente in care spui ca nu am insemnat mare lucru pentru tine, momente cand ma intrebi, daca te-as primi inapoi in viata mea. compari ce este intre noi, cu ce a fost intre mine si radu. din pacate, eu ii faceam rau prin fapte, tu o faci prin simple cuvinte. el chiar ma iubea, eu pe tine.. nu stiu. nu imi esti indiferent.. dar daca nu am vorbi o saptamana, ai disparea din mintea mea....
momente am si eu destule. seri in care dansez prin casa si rad cu gandul la tine, cand imi spui ceva dragut... imi vin in minte "te iubesc'
nu vorbim 3 zile, intri pe mine..."ce vrea iar si asta"
ne certam 'te urasccc"
ne certam rau de tot, incep sa plang, ma doare sufletul "gataaa desi il iubesc nu mai vreau sa aud de ell"

tu imi induci toate starile astea. te vreau, nu te vreau, te vreau, nu te vreau.
nu as fi pe deplin fericita cu tine. dar nici fara tine parca nu ii o optiune buna.

iubire, indiferenta, ura, suferinta- toate pentru tine.

de multe ori ma intreb... oare ce simt cu adevarat..?

Comentarii