Gladiola





Si cand sufletul imi este in genunchi, negrul ma inconjoara , uit cine sunt ... pentru iubire, mereu ma intorc l tine.
Multumesc ca existi Gladiola.



ma doare carnea de pe oase…ca te-am lasat sa ma atingi…te-am vrut la fel de mult…stiam ca e o greseala”nu te culca cu el nu te culca cu el“asa imi spunea toata constiinta mea…dar dorinta a fost mai puternica…imi amintesc cum m-ai devorat ca un leu care isi mananca caprioara…si ma durea fiecare atingere a ta ca stiam ca e o greseala…
Cand pacatul a fost consumat, mi-am aprins o tigara. Si ma uitam pe geam. Ce frumoasa seara! Si ce linistita! si ce trista sunt…
 Mi-e frica de radacini. Mi-e frica de dependenta de un loc,de un blog, de un job, de un director…Asa ca a venit timpul sa imi schimb apartamentul si cartierul.Si viata.
Doamne … daca ai vrut sa-i dai pacatului un trup, de ce m-ai ales pe mine?
Si lumea considera ca totul e  usor. Doar esti frumoasa, nu?Pentru ca o femeie frumoasa nu e iubita. De ce cele mai multe ori e un trofeu. O papusa. Si papusile nu au voie sa simta. Sa gandeasca. Sa viseze.
Draga mea, daca nu esti plictisitoare in pat, nu o sa te paraseasca. Iar daca esti, te va parasi chiar daca nu te-ai culcat cu el din prima seara.
Cateodata trebuie sa renunti. Trebuie sa pleci chiar daca nu vrei sa pleci. Asta e singurul meu sfat. Pleaca de langa orice care te face sa suferi. Nu conteaza ca nu vrei, ca iubesti, ca te iubeste, ca nu te iubeste, ca inca crezi, ca il crezi, ca mai vrei o sansa, ca nu esti sigura, ca nu e el de vina dar situatia, ca whatever!!! Fugi de langa orice care te face sa suspini.
Eu imi caut tigarile si paharul de sampanie.- Am stiut ca nu mai e nimic intre noi cand am simtit ca iubesc mai mult aminitirile cu el decat pe el. De asta am plecat.
 Nu imi plac regulile decat daca le incalc. Imi place mai mult noaptea decat ziua si ador diminetile in pat cu o ceasca de cafea.Unele femei cauta stabilitate financiara intr-un barbat, altele un lifelong friendship. Eu caut un lifestyle exclusivist. Si imi plac barbatii care mi-l ofera. Talking about private jet, sex in limousines, expensive champagne, private islands and crazy cocktail party. Kill me for this! Nu stiu daca ma voi casatori vreodata. Nu stiu daca voi inceta vreodata sa traiesc asa cum traiesc acum. Nu stiu daca voi imbatrani. Nu stiu daca imi va parea rau vreodata pentru cum am trait. Stiu doar ca acum, chiar in momentul asta in care va scriu, sunt foarte fericita asa. Si asta e tot ce conteaza.
Anul acesta am calatorit mai mult ca niciodata fugind de demonii mei si cautand altii pe care ii pot controla prin sex. Mi-am ascuns iubirea in rochii lungi cu spatele gol, in masini scumpe si cocktailuri la rasarit de soare. Mi-am donat inima in Tokyo si lacrimile in Hawaii. Mi-am pierdut mintile in substante interzise in Los Angeles si am violat contul meu bancar pe extravagante care nu ma mai fac fericita. Apoi am venit acasa. Fara bagaj si fara cadouri.
M-am indragostit, ii soptesc eu si imi aduc mainile pe corp ca si cum mi-ar fi frig sau poate ca si cum m-as imbratisa. Intr-o situatie normala, as spune felicitari. Dar pentru o femeie ca tine, asta e un dezastru, nu-i asa? 
”Si l-am contrazis, recunoscand ca toata viata mi-am dorit sa fiu curva. Dar m-a impiedicat mereu cate-un porc de barbat. De care m-am indragostit cu deznadejde fidela sau care m-a dezamagit atat de tare, incat convalescenta lunga de dupa intalnire m-a tinut departe de alte deznadejdi, cauzate de alti dragi parteneri de iubire. Si n-am apucat, desi voiam…” Alice Nastase

Ma ridic din pat dupa sticla de whiskey si vad pe jos un bilet.
De-abia acum am inteles. Si pentru ca tu esti minunata, iar eu un cretin, te iubesc si te voi iubi mereu. 






Comentarii