Pentru cititori

Acest blog, in timp, a devenit refugiul meu. De multe ori scriu, pentru a ma elibera, a ma linisti. Puteam pur si simplu, sa il fac sub anonimat si sa scriu toate intamplarile, si nebuniile prin care am trecut. Gandindu-ma bine,era o varianta mult mai buna. Din pacate, inca nu traim intr-o societate, in care sa ai dreptul la libera exprimare fara a fi catalogat direct. In care sa poti citi o lectura buna fara sa zici "fra astai o fanatica religioasa/bitanga proasta/tarfa etc" public poze, ca amintire. Sa stiu ca am un loc, in care le strang pe toate, iar peste ani si ani.. sa am unde imi gasi amintirile. De multe ori, am fost in situatia de "a ma cenzura". Pentru a nu isi forma lumea o anumita parerea despre mine, pentru a nu rani unele persoane. Nu am nevoie de sfaturi. Nu mai vreau sa vina nimeni la mine "sti am citit.. ar trebui sa faci.." . Nu. Nu ma judecati, nu aveti de ce. Stiu singura ce am de facut, nu am nevoie de parerea nimanui. Daca am nevoie de un sfat, am cui sa il cer.

Repet: acest blog este pentru mine si stabilitatea mea, nu pentru voi

Ps. Cred ca am dreptul sa scriu ce doresc si depre cine vreau. Nu imi spune sa nu scriu depre tine, ca nu are rost.


with love,
Iulia A

Comentarii