Fucking bastard




Facebook status : I'm leaving you because you never asked me to stay.
New notification: L. likes you status.

Selfish ignorant asshole!
Ok... Calm. Respira adanc si repeta "Nu se merita."

Trece si asta, ziua isi reia cursul normal.
(in ultima saptamana, I've meet a new guy, thats why breaking up with L was soo easy)
Ma, si stateam in brate lui si simteam ca nu as mai pleca de acolo...

Ajung seara acasa, un pic nostalgica dar si al naibii de fericita.
Phone ringing : My child (L's friend)
R: Ce faci mami?
Eu: Bine, tu?
R: Bine, L. nu ii cu mine, ii cu una...( mai departe nu m-am mai putut concentra sa inteleg)



Ok... Calm. Respira adanc si repeta "Nu se merita."
Si nici macar nu am intrebat de el!

Nervoasa, ma pun in pat, sperand totusi la o noapte linistita.
La 1, phone ringing :Copilu
Nu. Nu ii raspund.
New message text: Iulia sunama este urgent!!

Ok... Sun.
R: Ai vorbit cu L azi??
Eu: Nu, sa intamplat ceva?
R: Nu stiu ce are nu vorbeste cu mine!!!


Ok... multumesc ca imi aduci aminte mereu de el.
Si acum....

Calm. Respira adanc si repeta "Nu se merita. Nu se merita... Nu se merita!!!!!!!!!!"

Comentarii