Just sex




"Mi-am dorit intotdeauna sa gandesc si ca un barbat. Cele mai multe femei isi dezvolta prea mult latura feminina. Profesorul meu de yoga mi-a spus intr-o zi ca incarcatura cu prea multa energie yin, energia feminina, dezvolta sensibilitate excesiva si vulnerabilitate. Secretul e sa iti aduci energiile intr-un echilibru, energia yang, cea solara si masculina in armonie cu cea yin, energia lunara, feminina. Eram mica atunci si nu intelegeam de ce ma afecteaza atat de mult … totul. De ce imi vine sa plang atat de des, de ce nu am curaj, de ce imi e rusine de atatea lucruri, de ce ma iau de toate prostiile si le dau mai multa importanta decat necesar, de ce sexul trebuie intotdeauna sa insemne mai mult decat sex. Profesorul mi-a spus ca sufar de ”yin excesiv” si ca ar trebui sa imprumut din solaritatea unui barbat.

- Cum fac asta?

- Prin sex e cel mai usor.

Cand faci sex incearca sa furi energia barbatului de langa tine. In actul de a face dragoste, barbatii dau, femeile primesc. De asta si majoritatea se intorc satisfacuti pe partea cealalta si dorm ca niste bebelusi. (Inainte ma afecta mult prea mult acest gest. Nu ii pasa de mine, a primit ce a vrut si acum nu mai conteaza. Ma simteam aproape vinovata ca am facut dragoste si mi se parea ca m-am dat mult prea usor. Asta era cu mult timp inainte cand nu intelegeam nimic din mecanismul ”barbat”. )Femeile in schimb, primesc. De asta ele au nevoie de postludiu, de vorba, de tigara de dupa, de mangaiere, de apreciere, etc.

Aveam 18 ani si nu intelegeam nimic. Faceam yoga, ascultam sfaturile de la agentia de modelling unde lucram, citeam cele mai bune reviste de moda ca sa invat cum sa ma imbrac, am facut un curs al codului bunelor maniere, invatam despre meniurile la restaurant (ce trebuie sa comand si cu ce tip de vin), luam lectii de actorie, faceam curs de make – up, citeam foarte mult tot ce prindeam dar in special literatura erotica frantuzeasca, invatam engleza si franceza intensiv, ma atingeam in oglinda sa imi descopar si sa imi cunosc trupul, eram abonata la mai toate ziarele politice si financiare, etc. Nu mi-a spus nimeni sa fac toate astea dar simteam ca trebuie sa ma slefuiesc bine ca sa stralucesc. Una dintre cele mai bune decizii din viata mea. Insa tot nu intelegeam nimic din cum gandeste, cum simte si ce trebuie sa aiba un barbat ca sa fie fericit. Si mai ales, eram curioasa daca as putea sa fiu, cel putin in umele momente, mai barbat(a).

”Prin sex e cel mai usor.”

”Cand faci dragoste cu el, fa din toata inima. Intra la union cu el. Daruieste-i din plin din energia ta feminina, si fii lacoma cand furi din a lui. Foloseste-ti simturile si imprumuta tot ceea ce iti place. ” "

JURNALUL UNEI AMANTE


Aceasta postare este de pe un blog drag mie. Acum ceva timp, am vrut sa scriu ceva asemanator, doar ca nu imi gaseam cuvintele. Am trecut si inca trec prin aceeleasi etape. La fel de bine cum pot vorbi cu unul de 18 ani, pot purta o conversatie inteligenta cu cineva trecut de 30. Subiecte gen razboiul din Iran, ce se mai intampla pe plan politic national si international, Berculsoni, care mai sunt actualele dezbateri in Camera Deputatiilor, cursul valutar, scaderea bursei, cine a mai intrat in recesiune etc.

Sa fac diferenta intre lingurita de cafea si cea de desert este deja ceva banal.


Singura am relizat ca sexul este raspunsul. De mult am renuntat la gandul " sa folosit de mine, nu ii pasa etc". Si chiar este adevarat, din fiecare barbat din viata mea, am ramas cu o particica, mai mare sau mai mica. De la fiecare am avut ceva de invatat.

Nu vad ceva rau in "a gandi ca un barbat", indiferent cate critici negative aduce acest lucru. Datorita sexului, am invatat sa imi controlez emotiile si sentimentele. In momentul in care imi vine in minte "te iubesc" il inlocuiesc cu "ii doar sex. Fara implicatii emotionale, doar placere"


Intelegi L?

Asta ii motivul pentru care sentimentele mele se diminueaza. Pentru care de mult nu am mai avut o noapte in care sa plang si sa suspin dupa tine. Pentru ca nu te mai vad cum te vedeam inainte.

M-am regasit. Am crezut ca am pierdut definitiv latura asta in momentul in care m-am indragostit de tine.


Acum sunt BINE.



Comentarii