Timp


Am primit mail din Denmark, sunt acceptata.
Am trimis si un raspuns, Sorry but no.
Am refuzat.

Danemarca a fost un moft. Am vrut sa imi demonstrez ca pot intra. Vroiam sa plec, pentru ca nu suportam gandul ca el se va duce, iar eu voi ramane singura aici. Intre timp, am realizat ca pot trai si fara el. Un barbat, nu simbolizeaza capatul lumii.
Totul se petrece mult prea repede pentru mine. Vreau timp. Am nevoie de timp. Macar un pic.... Inca un pic.

Inca un motiv pentru care am refuzat, este faptul ca nu pot avea grija de mine, sa fim seriosi nici sa calc o bluza nu pot! Nu pot pleca singura... Daca in Costinesti m-am simtit 5 zile pierduta, apoi in Danemarca.... Nu m-as descurca, cel putin deocamdata.... Sunt inca un copil.

Cluj va fi destinatia finala, iar poate din anul doi, voi aplica din nou pentru stainatate, dar acum nu sunt pregatita pentru un pas atat de mare....

Nu pot pleca doar pentru ca pleaca L.


Comentarii