Minerva




Sunt momente in viata in care te simti cu adevarat depasit, cazut, fara vlaga si ai nevoie de cineva langa tine.
Sunt persoane care ajung in viata ta din intamplare si ti-o schimba radical.
Ea a ajuns in momentul in care aveam cel mai mare nevoie. Mie greu sa spun ce reprezinta pentru mine, deoarece nu sunt cuvinte sa explic cat de mult inseamna... Ea m-a salvat. Mi-a arat lumina in locurile in care eu vedeam doar intuneric. De fiecare data cand vin de la ea, ma simt calma, impacata. O admir si o respect din tot sufletul pentru ce fel de persoana este. Cand am cunoscut-o, cand am ajuns sa vorbim, primul meu gand a fost "vreau sa ajung ca ea".
Este o combinatie dintre cea mai buna prietena si mama pentru mine.

Iti multumesc din tot sufletul ca existi si ca faci parte din viata mea.
Esti mama pe care nu am avuto niciodata.



Comentarii