bomboane?

superba zi.
cu greu m-am ridicat din pat.


astept cu nerabdare clipa in care voi ceda nervos :D
azi: interviu cu cei de la college ( Denmark)
meditatii la istorie
si un magnific atestat la teatrul vietii de predat intr-o saptamana.
Bacul nici nu se mai pune la socoteala, e mic copil.

sunt obosita. nu am putut dormi, manca, nimic. ii o oboseala psihica.
m-am saturat sa ma chinui degeaba cu tine.

imi vibreaza telefonul. ma uit, "asshole" is calling.
nu. nu iti raspund. nu meriti.

3,4 mesaje de scuze nu ajung. acum nu.
esti ca un copil razgaiat care plange in magazin ca vrea bomboane, asta dupa ce ii da un picior mamei. m-am jucat prea mult de-a mama si copilul fara nici un rezultat evident.
"L, daca nu vorbesti frumos, nu primesti bomboane"


you screwed up big time.

Comentarii