Nu stiuu


Din nou, gandurile mele sunt imprastiate in toate directiile. Nimic nu coincide, nimic nu se leaga sau macar s a aiba vreo relatie de apropiere.
Ca de obicei , ma aflu intre 2 extreme. Ce ii drept, amandoua ma tenteaza... Nu imi place cand trebuie sa decid.

Viata mea este un haos total. Organizat, dar totusi HAOS.
Si cel mai grea ii, ca de data asta nu imi gasesc EMERGENCY EXIT-ul.

Sunt pierduta si in cadere libera.
Prinsa intre atestat, bac, college, etc

Ce vreau de la viata? Familie sau cariera? NU STIU
Unde vreau la facultate? Romania sau strainatate? NU STIU
Pe cine vreau in viata mea? NU STIU

Nu stiu nimic, dar in aceelasi timp, stiu totul.
Stiu ca vreau, dar ce, sau pe cine, nu imi dau seama.


Cred ca ar fi mai usor sa traiesc in prezent, fara griji de viitor.


Comentarii