Fucking go



Daca un lucru am invatat in ultimul timp, acela a fost ca nu am nevoie de nimeni inafara de mine ca sa fiu fericita. Azi nu ma refer la un barbat. Azi totul ii mai mult despre prietenie. Despre cum esti aproape sigura ca ele nu te vor dezamagi vreodata si totusi... se intampla.

Sunt obosita, nu am chef si sunt satula de toate dramele. De ce dracu nu putem fi cu totii prieteni? De ce mereu ai de ales intre anumite persoane? Sunt aproape sigura ca indiferent de decizie, ambele se vor evapora din viata mea, asa ca de ce sa ma deranjez?

De ce sa fiu supusa stresului din certuri penibile de fete?
Nu. Pur si simplu nu am nevoie de cineva care nu vrea sa faca parte din viata mea asa ca asta ii felul meu de a va anunta ca daca aveti de gand sa plecati, va rog sa imi dati un mesaj inainte, ca nu imi place sa ma prind singura.

Asta ii motivul pentru care prefer sa am prieteni baieti. Fetele sunt pline de drama si kkturi.

Good night bitches.



Comentarii

Trimiteți un comentariu