Who do you think you are..?


Ma uit la el si nu il mai recunosc. In fata mea se afla cu totul alta persoana fata de cel mai bun prieten al meu si barbatul de care m-am indragostit odata.
Ma doare ca il vad asa. As vrea sa inteleaga ca greseste. Ca nu ii o solutie sa calce pe inima cuiva..... Le ce bun iti va folosi sa iti bati joc de cineva?

Stau si ma gandesc... Chiar ii posibil sa fi iubit un om fara suflet? Care pe viitor, tot de vrea sa faca, ii doar rau...?
Si pana la urma, eu am avut noroc... Stiam de dinainte sa se termine ca ii sfarsitul si eram pregatita... Iar in putin timp, eram din nou fericita in bratele altuia...Pentru ca ma indragostesc atat de usor, insa la fel de repede imi trece. Dar sunt si femei care raman marcate de o despartire, luni si ani buni...

Cine te crezi, sa faci asa ceva?

As vrea sa ii spun ca la varsta lui eram la fel. Ca doar persoana mea conta si restul erau in plus. Ca ma credeam invincibila. Dar roata se intorce... La fel cum mi s-o intors si mie. Cum de ani buni, tanjesc dupa o iubire care intarzie sa apare probabil pentru faptul ca si eu am calcat in drumul meu multe inimi.

Nici o femeie indragostita nu merita deceptionata, mai ales in felul in care alegi tu sa o faci Alex. Si pana la urma.... Nici tu nu meriti ca in viitor, sa fi nevoit sa treci prin asa ceva, din cauza greselilor tale.

Poarta-te cu cineva, cum ai vrea sa fi tratat si tu. Nu judeca. Nu fa diferente. Nu te mai crede minunatia pamanului si a lumii de apoi ca surpriza.... Nu esti !

Nu o sa poti sa te intorci in trecut si sa il schimbi ! Nu poti sa schimbi sentimente si sa vindeci rani ! Tot ce poti sa faci, ii sa inveti din ce ai facut rau pana acum.

Esti doar un copil care actioneaza fara sa gandeasca.... Iar in momentul asta, imi e rusine ca am avut ocazia sa te cunosc si ca ti-am oferit timpul si sufletul meu... Inafara de iubit, mi-ai fost cel mai bun prieten un an jumatate....

Te rog invata din greselile mele... Te rog....




Comentarii