It still hurts


Atatea lucruri se pot schimba de pe o zi pe alta.....

In ultimele 2 luni nu am facut nimic altceva decat sa ma prefac ca imi e bine fara tine. Sa zambesc fortat, sa nu mai vin acasa deoarece fiecare strada imi amintea de tine.

Tot timpul am visat ziua in care o sa imi spui ca " Imi e dor de noi". Ca o sa iti ceri scuze pentru tot si vei realiza ca totusi am fost ceva bun in viata ta.
Dar acum ca a venit... Parca ii ireal.
Ma uit la mesaje... Imi aduc aminte ce am vorbit cand ne-am vazut.... Dar imi e frica. Cel mai rau imi e frica ca poate te trezesti maine si nu o sa mai fie ca azi. Sau ca iar voi ajunge sa te iubesc din tot sufletul si din nou ma vei dezamagi.

Imi e frica de mor sa iti mai permit sa faci parte din viata mea si sa imi permit mie din nou sa te iubesc.
Nu cred ca vreodata am renuntat la noi cu adevarat. Eram ferm convinsa ca in cativa ani, tot impreuna vom ajunge..... Dar nu ma gandeam ca voi auzi asta atat de repede.

Inca doare.... Si doare atat de rau sa te am din nou aproape, dar sa nu pot sa te iert pe deplin si sa am incredere in tine.
As vrea sa cred ca te-ai schimbat. Ca in sfarsit, ti-ai dat seama ce insemnai pentru mine si ca ce aveam noi era aproape de perfectiune. As vrea sa cred ca ne vom impaca, iar totul va fi bine..... "Noi" vom fi si peste cateva luni, poate chiar ani.

Dar imi e atat de frica sa imi permit din nou sa vizez la tine............
Si nu imi voi mai repeta gresala. Ti-am oferiti prea multe, ca sa te mai las din nou sa ma dezamagesti. Nu merit asta, iar nici tu nu ma meriti pe mine





Comentarii

  1. Hmmm stiu ce inseamna greseala, am simtit-o pe pielea mea, am simtit pe pielea mea cum e sa nu mai aiba cineva incredere in tine sa nu mai vrea sa viseze..si nu e vb de mine e vb de cel de langa mine, dar...suntem tineri, greseli se fac, e vorba doar de ceea ce ne dorim cu adevarat fara sa ne mintim, daca e sa fiti impreuna veti fi si veti trece peste toate, daca nu..sa nu-ti para rau ca sa mergi inainte si sa fii fericita mereu treb sa suferi un pic. Take care! :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu