Raman.


Film, cina, stat in pat aiurea. Pisica langa noi, torcea linistita. Liniste totala, in timp ce ma tinea strans in brate si priveam din pat pe fereastra stelele din cerul inghetat de iarna.

-Ce ai?
-Nimic... Nu am nimic, sunt bine.
-Nu ii adevarat, nu esti. Nu incerca sa ma minti frumoaso.
-Nu sunt frumoasa.....
-Termina, esti frumoasa. Nu conteaza ca cineva a vrut odata sa te raneasca, spunandu-ti ca nu esti, cand 1000 te persoane sustin contrariul. Sa revenim la subiect, ce ai Honey?
-Imi e frica.
-De?
-Ca totul se poate termina intr-o clipa. Ca ma voi pierde in tot ce insemni tu, iar apoi, la sfarsitul nostru nu ma voi regasi.
-Dar ce ai vrea, sa ne casatorim? Sa ne petrecem o viata intreaga?
-Nu... Vreau doar ceva serios.
-Pentru mine ceva serios inseamna atunci cand ajungi sa il cunosti pe celalalt mai bine ca tine, cand deja ii cunosti toata familia si te muti impreuna.
-Nu m-ar deranja.
-Vrei sa te muti cu mine?
-Termina.
-Vorbesc serios. Domnisoara Avram Iulia Beatrice, imi faci onoarea de a te muta cu mine?
-Prea devreme, incearca mai tarziu.
-In anul 2 e bine?
-Este minunat.
-Si totusi, ce vrei tu de la noi?
-Vreau sa ma simt iubita, protejata. Vreau sa adorm seara fericita si sa ma trezesc fericita. Nu vreau certuri. Vreau doar ceva frumos, calm, linistit si sa stiu ca si maine vei fi tot aici.
-Inca nu ti-ai revenit dupa el?
-Aici sunt bine. Sa merg acasa imi este cel mai frica....
-Nu pleca. Ramai cu mine.
-Nu pot.
-Imi promiti ca ramai a mea?
-Promit.
-Atunci si eu iti promit, ca maine voi fi aici. Si poimaine. Si in urmatoarele saptamani, luni.
-Multumesc.
-Somn usor iubito.
-Somn usor....


Comentarii