Another you in a minute


Insel cand ma simt subapreciata.
Insel cand barbatul de langa mine nu imi ofera minimul de atentie de care am nevoie.
Insel, cand sunt inselata.
Insel cand simt ca nu mai este nimic de facut si un altul este in apropiere, numai bucuros sa ma tina in brate si sa ma linisteasca.
Poti sa iubesti pana la cer, ca daca vrei, si impinsa de circumstante, inseli.

Dupa primul, chiar imi parea rau. S-a intamplat dupa o mare cearta de-a noastra. Al doilea a fost ca un fel de razbunare. Eram la pamant si aveam nevoie de cineva care sa ma ridice si sa ma faca sa ma simt frumoasa. Dupa nici o ora dupa ce m-ai sunat ca nu mai vi, altul mi-a trecut pragul usii. Cu altul am cinat, cu altul am adormit, iar tot langa el m-am trezit. Faptul ca m-am sarutat cu cel mai bun prieten al tau in acele zile, nu mai inseamna nimic.
Dupa " marea noastra impacare", m-am intors in Cluj Unde am intalnit un alt barbat. Ultimele 3 sap din " relatia noastra" mi le-am petrecut cu el. Vorbeam cu tine la telefon, cu el langa mine.

Intr-o zi, m-a pus sa aleg, el sau tu. Decizia mea era deja clara. M-am intors acasa, pregatita sa ma intalnesc cu tine si sa pun punct. Nici macar nu a trebui sa ne vedem, pentru ca ai facut-o tu, in cel mai tampit si copilaresc mod.
M-am simtit usurata. Acum puteam sa fiu cu omul acesta minunat de langa mine. Astazi implinim o luna si 3 saptamani.

Nu incerc sa ma justific. Sa pozez in victima iar pe tine sa te fac sa pari cel mai rau lucru care mi s-a intamplat.
Nu te-am inselat din lipsa de ocupatie. Te-am inselat pentru ca m-ai ranit, iar tu, cu felul tau idiot de a fi, m-ai impins in bratele altora.
Da, am gresit. Am actionat impulsiv de fiecare data, fara sa ma gandesc la consecinte, singurul lucru gandit pe moment fiind sa ma simt bine, iar durerea sa treaca.
Nu m-ai ranit niciodata cu adevarat. Nu a durut iubirea, pentru ca nu era acolo. Doar m-ai dezamagit ca nimeni altcineva

Dar tu... tu ai gresit cel mai mult. De la inceput, nu ne-ai dat nici o sansa, iar asta ii lucrul pentru care nu o sa te iert niciodata.




Comentarii