Baby... Just hold on




"Dupa ce a plecat Big, am plans o saptamana intreaga. apoi am inteles ca, de fapt, am incredere. am incredere in mine si incredere ca voi intalni, candva, un barbat care va sti ca eu sunt " Aleasa lui" - Carrie.

Toti par potriviti la inceput.
Cred ca singurul lucru care il regret ii ca nu a ajuns sa ma cunoasca cu adevarat. Sa vada, tot ce insemn , EU. Pur si simplu cred ca nu era pregatit.

Timpul le decide pe toate. In timp, iertam si ajungem sa uitam. Nu uitam niciodata cum ne-a facut o persoana sa ne simtit.

In timp, tot ce ne ramane dintr-o relatie sunt flashbackuri. Imagini ca dintr-un film care se petrec in mintea noastra, fortandu-ne sa ne intoarcem incet, in trecut.

Nu uitam cu adevarat pe nimeni, pentru ca fiecare persoana, schimba ceva in noi.



Cred ca ceea ce vreau sa spun ii ca sentimentele se duc. Incet, nu ne gandim. Nu ne mai este dor, dar momentele , si cum ne-am simtit in acele situatii, nu dispar.
Si sunt convinsa ca daca tu esti the "One" , atunci intr-un final, tot ne vom regasi. Drumurile noastre se vor intersecta din nou, atunci cand ne asteptam mai putin.



Pe moment, iti spun adio si iti multumesc pentru clipele frumoase si despartirea linistita, fara certuri si scandaluri.
Cred ca esti primul de care nu ma leaga nimic trist sau deprimant.


Si iti promit, ca voi astepta. Nu neaparat pe tine, dar pe cineva ca tine, pentru ca stiu ca intr-o buna zi, in toata lumea asta mare, voi gasi pe cineva cu adevarat perfect pentru mine. Voi cauta in continuare, toata viata.

Am incredere in mine. Am incredere in iubire.




Comentarii