I think I'm really broken


Sunt atat de multi... Si totusi nici unul. Cu ce folos sa am "prieten" in cluj daca in ultima saptamana, saracul... a avut sesiune si a trebuit sa invete, fara sa aiba timp de intalniri si altele.
Iubire, si eu am avut aceeasi sesiune. Aceeleasi examene ca si tine, dar tot mi-as fi facut timp.

Cu ce folos ca vorbesc zilnic cu x in jur de 3 ore, cand stiu ca atunci cand ajung acasa, nu ne vedem si nu facem nimic din ce ne-am propus?
Cu ce folos vorbesc cu y de 8 luni zilnic si tot degeaba?

Pe langa astia, mai sunt doi, dar atat de neinsemnificanti incat nici nu merita mentionati. Aaa, plus A , cu care oricum totul a luat sfarsit.


Adevarul ii ca nu mai am chef. Sunt atat de satula... Incat nici macar nu mai incerc. Si ce ii daca daca azi nu o sunat Boyfriend toata ziua? Neah. Nu il sun. Si ce ii ca ma indepartez de x? Daca vrea sa ramana in viata mea, va gasi o cale.

De la A, am pur si simplu ideea ca nici unul nu mai merita implicare si deranjul sentimental. Momentan, sufletul imi este de nepatruns si pana nu imi aduce cineva si luna de pe cer, nu ii voi aferi o sansa cu adevarat.

Si toate fetele din jurul meu, se mira cand spun ca ma simt singura. Cand vad ca la fiecare jumatate de ora suna tot altul... Da, ma cauta, dar niciunul nu ii material de "boyfiend"


Azi dupa ultimul examen, stateam la cafea cu colegii. La masa de langa noi, se aseaza 3 barbati. Unul se uita insistent. Il studiez.

Logica feminina: iphone 4, alb. Fara verigheta. Intre 30 si 35 de ani. Ceas montblanc. Pluover Ralph Loren. In concluzie, situatie financiara buna, necasatorit.
Vorbeau despre transporturi interne si externe, intalnire de afaceri. Printre conversatiile lor, am auzit ca are propria afacere. Bun. Se subintelegea, avand in vedere ca intr-o zi de lucru, el era la cafea la 2 la amiaz.

Ma uit la el. Cand isi intoarce privirea, mi-o intrc si eu. Repet asta de 2 ori. A3a oara, i-am zambit inapoi. Gata, nu il mai privesc 15 minute. A4a oara cand ma uit inspre masa lor, imi facea semn sa ii dau numarul de telefon.

Hmm. Dragut. I still got it.




Incredibil, pentru prima data ma simt mai singura ca niciodata si imediat ii V Day. Damn!

Chiar nu cred ca cer atat de mult... Tot ce vreau ii ca unul sa ramana. Sa fie prezent tot timpul. Nu o data la 2 zile, ci zilnic. Pe cineva langa care sa ma trezesc dimineata, Sa gatim impreuna, sa mergem in oras sa cinam si la film, dar si sa stam in trening in pat dupa o zi lunga. Si sa nu fie o saptanama, 2,3. Ci o luna, 2,3 un an.



Comentarii