Get messed up today,be ok tomorrow


Aveam o grija incredibila sa nu ii rostesc numele nici macar in gand. Sa ma tin departe de internet, ca telefonul de mult nu mai avea numarul lui.

Am fost surprinsa ca la auzul vocii lui nu am cazut in genunchi si nici nu m-am tavalit pe jos de durerea pierderii lui. Dar nu simteam nimic. Era o suferinta amagitoare, efemera, ca si povestea noastra, de care nu vroiam sa fug, atat de amagitoare si sfasietoare in aceelasi timp.

In sufletul meu s-a terminat de ceva vreme. Din momentul in care telefoanele lui s-au rarit si am observat ca nu face nici cel mai mic efort pentru "noi".

Ii greu sa renunti la cineva, dar vine un moment in care simti ca nu mai este nimic altceva de facut. Prefer sa cred ca nu am avut nimic de pierdut... si am pierdut doar lucrurile de care nu mai aveam nevoie, oamenii care nu mai aveau nici un rost in viata mea.

As vrea sa spun ca ii pierderea lui, dar in adancul sufletului este si a mea. Atat de mult tanjeam dupa povestea asta de iubire perfecta, care s-a terminat inainte sa inceapa.

Nu imi place sa imi iau la revedere de la cineva. Prefer sa fiu parasita decat sa ajung sa fiu nevoita sa spun eu stop. Ii greu sa pleci, dar de la un punct incolo ii mai greu sa ramai.

Pana la urma, daca doare, nu e dragoste.

Nici o femeie nu ar trebui sa fie obligata sa treaca mai mult decat o singura data in viata asta prin telefoane, mesaje, fara nici un raspuns. Prin persoane, care nu vor sa vorbeasca, sa va vedeti la fel de des cum vrei tu.

" He is just not that into you..."

Cred ca asta ii o lectie de rabdare. Ar trebui sa avem rabdare, pana vom gasi pe cineva care sa simta aceeleasi lucruri. Sa trecem cu capul sus, peste toate dezamagirile... Dar cand deja se strang prea multe, paharul da pe dinafara, iar toata lumea ti se revarsa in cap, ce ii de facut...?

In aceasta seara o sa beau. Un shot pentru Gabi, unul pentru Alex, unul pentru Luci, unul pentru Flavius, unul pentru Andrei, unul pentru terminarea sesiunii, iar cel mai important, pentru mine.
O sa beau pana cad pe sapte, pentru trecut, prezent si viitor. Pentru toate dezamagirile si reusitele.

Tequilla with cinnamon and orange, please!







Comentarii