V Day


11 P.M.

Dupa 3 filme siropoase de dragoste, o cutie mare de inghetata si nervii provocati de Andrei, m-am trezit plangand in mijlocul camerei.
Pana in acel moment nu am realizat ca Alex deja devenise o amintire si totul din mine striga "Gabi".
Dupa 3 zile in care am incercat sa imi pestrez calmul, sa ma gandesc ca a fost frumos cat a durat, am inceput sa strig singura prin casa unica intrebare la care nu aveam nici un raspuns " De ce dracu s-a terminat?? "


Vroiam sa ii vorbesc. Sa ii spun ca sunt de acord si cu decizia lui de a termina totul, dar sa mai faca un timp parte din viata mea.. Ca amici, friend with benefits, orice, dar inca sa fie.

M-am ridicat, m-am dus in baie, mi-am fardat fata plansa si aranjat parul. Am pus pe mine, cea mai frumoasa lenjerie de corp care o aveam, halatul din satin si pantofii cu toc. Am coborat jos, mi-am turnat un pahar de vin si am mancat cateva feli de paine cu brie si caviar.
Si m-am intorc sus, in patul meu mare si frumos. Din casa mea imensa...

Stateam si incercam sa imi zic ca am viata perfecta. Ca am tot ce si-ar dori orice adolescenta. Ca nu imi lipseste nimic, din contra, am totul.

" Dar acum, ai prefara sa te plimbi si la minus 20 de grade si sa nu ai nimic, doar sa fi cu el..."

Ii ciudat cum dragostea ne afecteaza si ne face sa ne pierdem atat de usor capul.

11:47 P.M.

Telefonul vibeaza in linistea camerei. pe ecran , "Gabi"
"Scuze pentru ultimele zile scumpo, dar am fost bla bla bla si am facut bla bla bla.
-Deci nu ne desparim??
- Nu, ce ai?
- Pai .. ma gandeam ca.. Na... avand in vedere ultimele zile...
- Iar gandesti prea mult. Enjoy your time home. Stai linistita, totul e ok. Ne vedem cand ajungi acasa."

Aproape 3 zile sa nu vorbesti cu cineva in general nu ii o problema mare, dar cand ajungi sa te indragostesti, ii o catastrofa si probabil daca nu ar fi fost zilele astea, nu realizam ce inseamna pentru mine.

Persoana potrivita, ii aceea care ii potrivita pentru noi, nu formata dupa un sablon care ni-l impunem mintii.

Stiu ca toate lucrurile au un sfarsit, dar ma bucur ca "noi" nu sfarsim azi. Si la fel de bine stiu ca din momentul in care se va termina totul, nu voi face altceva decat sa caut pe " Cineva ca tine".



Comentarii