Winter in my soul


4 km banda
28 tigari
60 de abdomene
1 pahar fresh de portocale
1 cafea cu miere si mult lapte
1 mar

Stare psihica : prea degradata si bulversata

Mi-am reorganizat dulapul. Toata bluzele fara decolteu, cerceii mici si orice haina si fusta "mult prea decenta" sunt intr-o cutie pe care scrie Alex. La fel si fardurile sidefate , nuante nud. Am ramas in dulap cu pantofii cu toc, fuste si rochii scurte iar in baie numai cu rujuri rosii si gene false.

Iar acum... o luam de la capat. Trebuie sa imi revin. Cu kilogramele, cu fata, parul, hainele, si atitudinea.
Iar asta trebuie sa o fac rapid, pana nu vine sesiunea... ca daca atunci nu voi avea puterea sa ma concentrez, e jale. Nu imi permit sa imi pic examenele ca imi plang de mila din cauza unui copil.

Asa cum m-am obijnuit cu el, trebuie sa ma obijnuiesc si fara el.
Da, stiu, gresala mea a fost ca de la inceput, i-am pus totul pe tava. Nu a trebuit o secunda sa lupte pentru incredere si iubirea mea.

Si nu pot sa spun ca sufar, plang, ma dau cu capul de pereti pentru el.... Ca nu ii asa. Nu cred ca ma doare atat de rau ca nu mai face parte din viata mea cat ma doare faptul ca am crezut ca el va fi cel care va merita toatea astea. Sa schimb totul la mine, pentru el.

Trebuie iar sa invat sa fiu indiferenta. Nesimtita. Nepasatoare. Superficiala.

Am spus ca in momentul in care am terminat-o cu Alex, o voi termina cu Sibiul.

Voi pleca duminica. O sa ma intorc intr-o luna. Trebuie sa imi fac si o viata in Cluj, iar asta ii scopul actual.
Sa fiu frumoasa
Sa slabesc
Sa trec cu bine peste sesiune
Si sa imi fac o viata noua in Cluj, departe de Sibiu.






Comentarii

  1. Ma bucur ca ai invatat ceva , ca trebuie sa iti faci o viata si acolo , pentru ca acolo o sa iti petreci de acum in colo cea mai mare parte din timpul tau.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu