To love


I won't give up on us
Even if the skies get rough


La 4 dimineata, in mintea mea se plimba o intrebare care 2 ore nu mi-a dat pace si nu m-a lasat sa dorm.
" Cand ii momentul sa renunti la cineva? "
Nici acum nu am gasit un raspuns concret, singurele care merg fiind:

Cand te raneste mult prea tare
Cand ti-a distrus si ultimul gram de speranta
Cand nu te mai vrea
Cand a mers mai departe


Iubirea ii un suflet ranit vindecat de altul. Iubirea ii ceea ce ne schimba, ne defineste, ne face sa ne schimbam si sa crestem ca persoane.

Poate ii de vina vremea de afara pentru starea mea melancolica romantica, dar sunt recunoscatoare pentru ca am realizat ca am capacitate enorma de a iubi. De a crede, de a spera. Si indiferent prin cate am trecut, nu voi renunta niciodata.

Stiu ca acolo in lumea larga ii si cineva pentru mine si voi avea rabdare pana ma va gasi.... Inca cred in povestile cu happy end... Inca imi astept printul...
Pacat doar ca pana atunci trebuie sa trec prin multi broscoi :-s Dar asta ii viata...


Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti...

Iubirea nu e doar un zambet, nu e doar o floare, iubirea e un suflet ranit si apoi vindecat de altul...

  • Iubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut.
  • Daca exista un sens al vietii... atunci EA este sensul, daca nu... EA ar trebui sa fie...




Comentarii