noi?


"Nici nu iti dai seama ce usor m-ai pierdut..."

Aproape adevarat. Versiunea mai apropiata de realitate ii " Nici nu iti dai seama cat de putin mai ai pana ma pierzi de tot..."

Zilele astea au fost ca o gura mare de aer rece. M-au trezit la realitate. Oricat de dureros ar fi, nu am nevoie de cineva care nu are nevoie de mine. Refuz sa ma mai umilesc in fata unui barbat. Cateodata ceea ce vrem nu ii si acel lucru de care avem nevoie.

Cu ce folos te vreau daca tu imi faci doar rau?

O relatie ii formata din 2, nu unul. Intr-o relatie, se fac compromisuri. O relatie nu ii bazata pe tu vrei, eu fac.
Nu stiu sa definesc ce ii intre noi. Tot ce stiu, ii ca mi-a ajuns. Nu mai pot continua asa.
Speram sa fi cel perfect pentru mine si as vrea sa nu zic " NU ma merita", dar asta simt.
Un om caruia ii pasa, nu se poarta asa.... Te rog sa nu mai zici vreodata ca ti le mine, avand in vedere ca vrei sa schimbi tot ce insemn "EU" si nu faci nimic pentru NOI.

Am fost fericita inaintea ta si voi fi si dupa, indiferent cat timp imi va lua.





Comentarii