I'm bulletproof


Nici nu stiu cu ce sa incep. Well, I'm back home, in Cluj.

Dupa un examen oribil, am ajuns in sfarsit in camera. Nici nu m-am obosit sa ma dezbrac, m-am pus in pat si instant am adormit. Dupa doua ore de liniste, ceva imi deranja somnul. Caut cu ochii inchisi prin pat, telefonul. G is calling.

"Can I see you today?
No. I'm angry. Where have you been these last days?
I was tired baby....
Ok. Go and be tired. I'm not in the mood"

Mi-a ajuns. Nu am nevoie de nimeni sa fie fericita, decat de mine.
Trec prin fata oglinzii. Sunt mai trasa la fata, fardata impecabil si parul aranjat. Dar e ceva in ochi... E rece. De mult nu am mai vazut privirea asta, cred ca a trecut un an.

"Scumpo, nu ti-a mai ramas nimic, deci nu mai ai nimic de pierdut. Esti goala. Ai de gand sa iti plangi de mila sperand sa iti revi, sau vei face ceva in sensul asta? "
Dar nu vreau sa redevin iar o sentimentala si jumatate, sa plang la filme de dragoste si sa cred in iubirea vesnica. Vreau sa fiu din nou superba, sa imi dorm zilele si sa imi petrec noptiile, cu un pahar de Jack in mana stanga si in drepta tigara, imbracata intr-o rochita indecenta. Vreau sa ma simt puternica. Adorata. De neatins.


Telephone calling A.R.

" Babe, do you wanna come over, were going out.
I'm there in 15 minutes."



Comentarii