Comin home baby


In nici o ora, bagajele erau gata. Facand ultimele pregatiri, tata ma intreaba " Vi saptamana viitoare? " "Nu cred ca vin in urmatoarele saptamani, pana la vacanta... Am examene..."

Raspunsul corect ar fi fost " As veni, dar nu am pentru cine"


Un semestru intreg m-am chinuit sa simt inca Sibiul ca "Acasa", iar acum am ajuns in situatia in care din nou nu mai stiu exact unde ii "Acasa".

Cred ca acasa ii locul unde esti acceptat pentru cine esti. "acasa"inseamna sa stau seara, in pat, in bratele unei persoane care ma iubeste.
Acum realizez ca "Acasa" Sibiul nu a fost niciodata de cand am plecat. El nu m-a facut niciodata sa ma simt in siguranta, protejata si iubita.

Si totusi.... Clujul ii acasa din atatea puncte de vedere, iar eu orbita, nu am vazut asta niciodata.
Poti sa iubesti la nebunie, dar daca cineva chiar se incapataneaza sa iti demonstreze ca ii un nemernic, atunci , ei bine, chiar ii.


Am fost atat de proasta.... Sa ma tin de un fir de ata atata timp, asteptand sa se rupa. Plec inapoi si sper sa pot sa indrept lucrurile.

Sa primesc de la un El sansa pe care eu i-am refuzat-o, pentru ca am atata nevoie sa adorm fericita noaptea si sa zambesc toata ziua.


In concluzie: Daca cineva nu te respecta, nu se poarta cu tine cum trebuie... indiferent cat doare, trebuie sa il lasi sa plece. Nu ai nevoie de paraziti care sa te sece de viata pe zi ce trece.
Si........ Bye bye Sibiu.



Comentarii