my:;x


am nevoie de tine, ca de aer, ca de apa. ii greu sa recunosc asta, sa ma declar infranta in fata ta. chiar daca is momente cand zic ca nu vreau sa te mai vad, sa mai aud de tine, sau cand iti fac eu rau, tot tu raspunzi in mijlocul noptii la telefon. tot numarul tau imi apare in minte. si nu pot sa te mint si sti prea bine si cand am cea mai mica incercare de ati ascunde ceva. nu pot. zic de multe ori ca nu te mai caut, dar cand apare o schimbare in viata mea, tu esti primul caare afla. si sti si fara sa iti zic unde is, cu cine, ce fac, chiar si cu cine si ce vorbesc pe mess. am trecut prin atatea impreuna... bune si rele. fericite si triste. ai fost alaturi de mine, sau cel putin pe aproape.
nu mai e iubirea, dar sunt momente cand simt ca suntem noi 2, ca pe vremuri.tu ma intelegi. tu ma cunosti mai bine ca oricine altcineva. tu ma ajuti. si stiu ca ma certi doar ca nu iti \convine ce tampenii mai fac si ca imi vrei doar binele. si sti ca cel mai insiguranta ma simt cu tine. cu tine pot fi eu. tu nu ma judeci pentru cum gandesc.
si sti? as vrea ca mereu sa ramai in viata mea. nu vreau sa te pierd niciodata. esti unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat si singurul pe care regret ca nu am fost in stare sa il apreciez cum trebuia.
te iubesc, ca prieten. stim amandoi ca intre noi nu mai poate fi ceva. inca ne iubim, dar in alt sens:)

cel mai mult sti ce imi lipseste? sa ma ti strans in brate. sa stam, sa povestin, sa adorm in bratele tale. mereu am simtit ca acolo ii locul meu:)

Comentarii