inca...?



am doar 18 ani.... si le-am facut pe toate. azi am stat si m-am gandit. nu ii nimic ce as putea spune "oaaauu nu am facut" am vrut sa imi traiesc viata si deja am facut-o prea repede.nu regret, pentru ca daca nu erau lucrurile si bune si rele din trecutul meu eu nu eram cine sunt astazi. imi pare rau doar ca tie, ti-am facut multe kkturi.stiu, am fost o pizda,bitanga,curva, proasta si tu nu meritai asta. totusi... ce minte poate avea o copila de 15, 16 ani...? nu eram pregatita pentru o relatie, sti bine asta.
iar banii... nu aduc fericirea. asta va pot spune sincer. mereu am avut tot ce mi-am dorit si poate si mai mult.nu am stiut ce ii aia lipsuri financiare. in schimb, sufletesti.. sunt destule. cred ca ii adevarat. niciodata aia cu bani, nu vor fi fericiti. de multe ori mi-ar fi placut sa am o familie normala.. o locuinta modesta, dar sa fim impreuna toti.

nu mai vad distractie in cluburi, alcool, liniute,si statul cu 8 deodata. din iunie de 4 ori am iesit in oras, iar aia la ocazii. si nici nu simt nevoia....

nu vezi...? totii au venit, si au plecat. tu esti singurul prezent mereu. si vreau sa ma distantez de tine, dar nu pot.nu vreau sa imi imaginez viata mea fara tine. si ma gandesc la viitor si 2 imagini, 2 variante imi apar in minte:



1.singura, independenta financiar, fara barbat, doar eu singura pe lume, imbracata frumos si insarcinata
2. cu tine. sa ma trezesc dimineata, iar tu sa fi in pat cu mine. ma vad locuind cu tine, maritata, cu copii...

nu vreau sa cunosc alt barbat. nu vreau aventuri, nu vreau sa fiu nevoita sa ma deschid in fata altuia si sa incerc sa il primesc in viata mea. tu ma iubesti.tu ai grija de mine. cu tine ma simt in siguranta. tu sti cat ma duce capul. tu esti hotarat, sti ce vrei in viata, sti unde vrei sa ajungi, ce sa faci. ai ambitii.iar tu.. nu m-ai putea dezamagii. astea is doar putine din motivele pentru care te iubesc. si nu vreau sa renunt la tine, pentru ca fara tine mi-ar fi greu sa traiesc.ai incredere in mine. stiu ca iti este greu, dar m-am schimbat.
nu are rost sa imi reprosezi ca nu am facut-o, ca am stat si cu altii... da, remus, aditza.dar au fost ca au insemnat cv pentru mine, nu doar "da, esti frumusel, merge.." iar clau, cu el a fost diferit...lucruri pe care nu le-am mai simtit pana acum. iubire de vara....

ceea ce incerc sa imi spun... vreau o viata cu tine, nu cateva luni. iar noi doi, ne-am putea descurca. am putea sa facem sa mearga din nou. umpic de credinta iti cer...


Comentarii