love sucks


pentru mine, totul se schimba cu venirea toamnei, si propriu si figurat.sunt.... nici eu nu stiu. nici bine, nici rau. hmmm. umpic deprimata.el a plecat...fericita din cauza amintiriilor din vara asta dar si al naibii de trista....


si zic ca sunt ok.si rad, si zambesc. si am grija cu ce ma imbrac si cum ma fardez si cand plimb cainele. iar lumea trece pe langa mine pe strada si se uita... dar nimeni nu stie ca sub ochelarii aia de multe ori is ochii inlacrimati. si pentru ce? pentru cine plang? nici eu nu pot spune exact. nici nu stiu.dupa el? dupa vara? dupa mine...?


mamasita, bejo bonito, sun is up etc. toate imi fac rau. toate ma trimit intr-o depresie crunta. ii urasc pe toti indragostitii, zici ca am alergie la iubire.


de 10 ori pe zi, 2 imagini imi bantuie mintea. prima, cand el imi veghea somnul. am deschis ochii si asa frumos imi zambea.."ce faci pinteso? ai dormi bine?" si il uram. il uram ca arata la fel de bine ca seara si nu intelegeam de ce se uita cu atata afectiune la mine, eu care eram cu parul in toate directiile si machiajul scurs pe fata...era ceva nemaintalnit pentru mine. unul care sa ma adore si in cele mai urate momente ale mele...


iar a2a....iesind din apa... inaintand .. felul cum se vedea in lumina lunii cum se scurg picaturiile de apa de pe umeri.. pectorali abdomen...iar el venind spre mine ca sa ma cuprinda in brate si sa ma bage in apa sa imi strice parul.


si pozele imi fac rau. alea cu cluburi, nebunii distractii... is ok. imi e dor de vremea aia... dar cele cu el, cu mine... ma ucid pur si simplu. cand ma uit si vad zambetul ala pe fata mea si privirea aia ca de catelus..... eram fericta. al naibii de fericita. apa, mancare? nimic nu imi trebuia.


nu ma gandeam ca voi suspina dupa vremea in care imi placea de 5 deodata.oare chiar is indragosita? pfff viata mea...

pentru prima data, nu ma entuziasmeaza o pereche de pantofi.nu imi trebuie zara mango marago benvenutti si cloe. nu vreau sucuri la zoom si mai. vreau un hanorac larg, o cutie imensa de bomboane de ciocolata si ceva filme siropoase.

nu imi place cum sunt.vreau sa am chef sa ma aranjez, sa merg la cumparaturi si sa ies in oras.nu sa stau in pat rugandu-ma pentru un mesaj sau un semn de viata de la el

Comentarii