.......


is mult lucruri p care as vrea sa le fac. fantezii, ideei si vise deale mele, care mai extravagante, perverse si ciudate. multe mi le-am si implinit.... dar mereu, cealalta zi, regret. si nu ii vorba ca afla tot orasul si plm "reputatia", ca nu imi pasa d asta, dar in mine se schimba ceva. dupa cate o seara in care mi-am depasit toate limitele, dimineata, cand imi revin, apare intr-un fel dezamagirea de sine. intrebarea aia "de ce dracu am facut asa ceva.." si chiar is chestii pe care mi le doream si fantezii ascunse, dar ceva tot nu ii ok....
daca beau sau iau ceva, is cu totul alta persoana. dar ii mult prea diferit... eu treaza, eu... praf...chestii caare in mod normal ma faceau sa rosesc numai la gandul lor, cand is"in lumea mea" nu am nici cea mai mica retinere....

Comentarii