copii...?


am visat ca aveam copii.ca plangeau si tipau, ca nu ii mai suportam si am plecat in vacanta si i-am lasat asa.am momente cand visez cu ochii deschisi... ca imi astept sotul cu masa pusa...c imi iau copii de la scoala....o parte din mine ar vrea o viata ca asta, dar is constienta ca mai mult ca sigur nu voi fi in stare. 5 ore am stat sap trecuta cu 2 copii. in nici jum de ora imi venea sa ii incui intr-o camera. am facut puzzle, m-am jucat cu barbie, am citit povesti, tot nu o vrut sa manance. si stateam si ma uitam la ei si ma gandeam ca daca erau ai mei ii legam de calorifer in baie. si nu ii frica aceea ca nu ma descurc. imi e mai frica ca voi ajunge ca ai mei.ca copilul meu, va ajunge ca mine.... ca nu ii voi putea oferi niciodata dragostea si afectiunea d care va aavea nevoie. ca va creste si ma va ura.

Comentarii