am vrut sa fug...


am revenit acasa.... dupa 2 saptamani petrecute la mama si una in cluj sunt din nou in patul meu....pana la urma nu ii asa usor "bag pl in banii lui tata". greu mi-a fost in saptamaniile astea....ma saturasem de sibiu,de ai mei,de toate amintiriile, de strazile astea. aveam nevoie de o schimbare.... imi era dor Clau....numai la ce sa intamplat in costinesti imi era capul....din nou, am plecat. doar la asta ma pricep cel mai bine. cand dau de greu sa fug.am batut clujul in lung si in lat, am vorbit l un liceu, cu sectie de teatru,trebuia doar sa imi aduc dosarul.inca nu sunt pregtita sa plec. nu asa.fara nici o vorba si fara un motiv plauzibil.doar sa imi anunt parintii ca parasesc orasul. tot acasa ii mai bine. in patul meu, in baia mea unde nu intra nimeni,langa prietenii mei:) o sa stau anul acesta linistita, iar p vremea asta, anul viitor, voi fi deja plecata.

aaaaaaa apropooo:X mi-a revenit cheful sa merg la cumparaturi:X reduceri la zara, mango stradivarius si berska:O:O:O:O

Comentarii