im strong. but i break

sunt rani ce raman deschise. mult prea dureroase ca se se inchida, insa inveti sa traiesti cu ele..


dupa atatia ani, ar fi trebuit sa imi treaca. pentru prima oara dupa 3 ani l-am vazut pe strada. m-am ascuns intr-un magazin si am izbucnit in plans. acum, cand dupa atata timp, l-am revazut, in mintea mea a inceput sa se lege totul. nu pot avea incredere intr-un barbat, din cauza ta. nu e vorba ca nu ma pot indragosti, imi e pus si simplu frica. te vad in totii.nu as mai putea suporta sa imi bata unul joc de mine asa. insel, sa nu ma atasez. ma feresc de ciresica si hipodrom ca imi aminteste de tine.fostii colegi si ei la fel. de aceea nu mai tin cu nimeni din sc aia legatura. si is momente cand imi amintesc cate am facut pentru tine.... cate am suportat si inghitit intr-un an impreuna. te-am iubit mai mult decat te-o iubit oricine si sti ce ii rau? ca tu m-ai schimbat. o vreme am suferit ca ultimul caine.dupa aceea... am ajuns o pitipoanca, pentru care doar cati bani si ce masina are unu conta. la inceputul verii aam avut paarte de alta schimbare. m-am uitt in oglinda si nu m-am vazut pe mine, ci pe tine. devenisem tot ce nu imi dorisem, adica tu.de atunci am inceput sa ma izolez intr-un fel si sa nu mai ies.
nu ii saptamana sa nu imi aminteasca cineva de tine. sa nu iti spuna careva numele."mai sti atunci cand erai cu Deyu....". maa amuz pe multe lucruri din trecut. perioada aia ii singura de care nu pot rade. si nu eram proaasta.stiam de ce erai cu mine, doar ca era greu sa imi recunosc ca doar banii mei te interesau, desi se vedea asta de la o posta si o stiam prea bine in sufletul meu. eram doar naiva si indragostita. credeam ca totii oamenii merita si a1000a saansa si ca exista ceva bun in fiecare.
azi, pentru prima data de 3 ani, am scris de tine. aam putut vorbi de tine. oricum.. as putea scrie o sap intreaga despre ce am insemnat "noi".ce consecinta. azi se face 3 ani de cand neam despartit. acum 3 ani, in 18 septembrie, am implinit un an.
si cand ma intreaba cineva de tine, cam de fiecare data am dat aceelasi raspuns "nu ma intereseaza,treaba lui, nu stiu ce face, sper sa fie fericit"
nu am gandit asta niciodata. as vrea sa plangi si saa suferi cum aam facuto eu. sa te calce cineva in picioare. s te lase fara orgoliu si fara nici o stima si respect de sine. sa te distruga psihic si fizic. sa simti cum mori incet incet pe dinauntru si sa vrei sa ii pui capat la viata asta de cacat. mi-ar placea sa iti fac eu asta. daca nu, in cel mai rau caz, cand esti la pamant, sa te gandesti la mine. sa iti amintesti ca ai cunoscut o fata, si ca ai distrus tot ce era era bun in ea. speranta, iubire,inocenta. ca ai lasato fara suflare.
iti doresc tot ce ii mai rau pe lumea asta. ura si dispretul is inca niste sentimente invatate de la tine.
o durut tare. mult prea tare. si inca doare umpic. si sti ce ii mai rau? cred ca si daca as avea ocazia sa te distrug, nu m-ar lasa inima sa o fac











Comentarii