mie rau...


z .: si vrei sa zici ca nu ne mai vedem?
Iulia Avram: am zis eu asta...?
Iulia Avram: daca ma accepti asa cum sunt, e ok
Iulia Avram: tu decizi
Iulia Avram: dracu... cu gandul la x
Iulia Avram: impreuna cu y
z .: da te accept
Iulia Avram: si urmarita de w
Iulia Avram:
z .: imi convine
Last message received on 9/24 at 1:51 PM


e clar. astia chiar is tampiti. ii chiar atat de greu sa te prinzi ca doar vroiam sa scap de u? gooddddd


dupaa 5 min dupa conversatia p mess, suna.ii explic ca e al5lea din viata mea, ca is indragostita pana peste cap, ca nu voi sta cu el vreodata, ca nu ma poate face sal uit p clau nici daca ar vrea. iam zis ca mai mult de un telefon pe zi nu are voie sa imi dea, ca ne int o data maxxx de 2 ori pe sap. nu mam oprit aici:)) iam spus ca nu suport "paap, nani, tzuk, ingeras,, iubi etc" ma cheama totusi iulia...

si raspunsul???
"e ok asa.. is de acord cu totul.."

inebunesccccccc

Comentarii