i was happy...


si sti de ce...?

  • pentru ca sunt imprevizibila
  • schimbatoare
  • sensibila dar de multe ori incapabila de un sentiment
  • pentru ca te iubesc dar nu te pot iubi asa cum vreau eu si cum cred ca ar trebui sa o fac
  • pentru ca daca ar fi sa imi petrec viata cu cineva, tu ai fi acela. cu tine vreau copii si sa ma trezesc dimineata
  • pentru ca te ranesc fara sa imi dau seama
  • pentru ca simt ca ceva din mine sa dus, ca ceva lipseste, ca nu sunt completa.. si nici acum dupa cativa ani nu stiu exact ce
  • pentru ca azi simt din tot sufletul ca te iubesc iar cealaalta zi nu te mai doresc...
  • pentru ca mereu mi-a pasat de mine mai mult ca de oricine altcineva
  • pentru ca relatiile mele preferate erau cv de genu ..."uite. ne intalnim, suntem imp, dar nu afla nimeni.nu ne expunem" ori "suntem imp, dar fiecare faace ce vrea cat timp nu aflam nimik de ce o facut unu si altu"
  • pentru ca atunci cand ma iubeste cineva, am tendinta sa fug
  • pentru ca cu cat isi bate altu joc mai mult de mine, atunci ma indragostesc
  • deoarece niciodata nu stiu ce vreau
  • si nu imi place sa ma prefac. nu vreau sa pozez in fetita cuminte. nu imi e rusine cu mine si nu mi-aa fost niciodata
  • nu regret nimic din ce am facut. daca toate kkturile nu ar fi fost, nici eu nu eram cum sunt acum


si tu sti bine cine sunt si cine eram. tu m-ai maturizat si desi nu imi plaace expresia, intr-un fel, tu "m-ai crescut". ai schimbat atatea la mine si nici acum nu ii prea tarziu. am intr-un fel speranta ca intr-o zi, voi putea fi exact fata de care ai tu nevoie.
desi imi place cum sunt, pentru tine o voi face. voi incerca sa ma schimb...
tu meriti.


Comentarii