i miss him...


stop! opritiva!!!!

voi chiar nu vedeti??sunteti orbi??nu auziti???

si vam zis... si vam explicat...ca nu is genul cu care sa ai o relatie... ca nu vreau sa fiu cu voi... ca si daca ne intalnim, mai mult de o data p sap nu vreau sa ne vedem...vam spus ca nu pot sa iubesc si ca is rece si nepasatoare....si am ziso doar ca sa ma lasaati in pace... nici nu stiu cand mi-am pus 3 pe cap...nu vedeti ca nu am chef de voi si incerc sa va evit doar ca imi e nush cum sa va zic ca chiar nu va vreau...

si chiar nu imi dau seama de ce mereu aleg prost. dc nu imi pasa de ala care chiar ar merita si ajung sa ma indragostesc doar de cine nu are rost.....

si urasc zilele ca asta... cand stau in casa si nu am ce faace... cand la fiecare 10 min imi zoboara gandul la el....

si stau.. si parca ii aud vocea. "ce ai printeso....?"

ma uit la pozele cu el si la telefon...si stau, si astept, ca o pizda proasta pentru un semn. un beep, un telefon ,un mesaj. si inebunesc.

mie sila si scarba sa il mai las pe vreunu sa ma atinga sau sa ma sarute. in toti, il caut pe el... si cea mai mica asemanare....


mie dor de tine de mor...





ps. radu, imi pare rau.stiu ca te doare cand auzi de el, dar pur si simplu imi iasa numele lui din gura fara sa imi dau seama. stiu ca te doare cand vezi cum zambesc si cum imi sclipesc ochii cand vorbesc de clau. pentru ca niciodata nu ti-am zambit si nu mam uitat asa la tine...si stiu ca ti-ai daat seama ca is indragostita pana peste cap... si pe mine ma doare ca iti fac rau fara sa vreau...




JerryCo feat. Villy - De Cand Ai Plecat
Asculta mai multe audio diverse

Comentarii