Refuz!


Refuz sa ma indragostesc pana peste cap.
Refuz sa plang dupa o Pl.
Refuz sa sufar dupa o pl.
Pur si simplu refuz.

Nu vreau. Stiu ca merit mai mult.

Am stat astazi, si m-am gandit cum ar fi baiatul ideal pentru mine... Nu imi trebuie unul foarte frumos. Sa aiba o situatie financiara apropiata de a mea. Sa stie sa vorbeasca. Sa aiba un simt vestimentar foarte dezvoltat si un dulap plin (Rar baieti care stiu intradevar sa se imbrace) si cel mai important, sa fie mai destept ca mine. Sa ma domine atat intelectual, cat si social, financiar si fizic. Sa fie genul hotarat. Matur, care sa gandeasca si sa puna lucrurile bine in balanta. Sa nu vorbeasca necugetat. Sa stie ce sa imi faca cand sunt suparata. Sa fie mai rece... indiferent ca ma iubeste ca un nebun. sa fie genul care in 2 min sa ma poata faca sa imi smulg parul din cap, iar in urmatoarele 2 sa fiu in fata lui, implorand iertare.

Iar avand in vedere descrierea de mai sus, crd ca o sa mor singura. Nu exista...

F. s-a dovedit a fi un idiot. Un copil imatur, care nici macar nu poate purta o conversatie normala. Dupa cate s-au intamplat in ultimele zile, nici macar nu ma mai simt vinovata ca duminica iar eram in camera lui L.

Ma bucur ca nu m-am indragostit de el pana peste cap. Am lucruri mai importante de facut decat sa cresc copii...


Mereu ma intorc la L. In felul lui ciudat si neinteles, intotdeauna a fost pentru mine....


Comentarii