Incredibil


Sunt incredibila. Sunt un fenomen si o teroare de fata.
Sa recapitulam ce am facut in decurs de o saptamana.

Pe vremea asta acum 7, eram la et 10 al unui hotel de 5 stele din Arad, plangandu-mi de mila ca F broked my heart.
6 zile : Ma plimbam cu trasura prin Vienna, gandindu-ma ce viata minunata am.
5 zile: Ma apuca dorul de F. Ajung in Romania, vorbesc cu el, si nimic. Dupa nici o ora ma intorceam de la L. Iar ma apuca obsesiile cu L.
4 zile: Ma hotarasc sa imi vad de viata si petrec o zi intreaga cu ftl. Nu mai am chef de mancare. Seara, intalnire nereusita.
3 zile: Dupa o zi cu ftl, seara 2 intalniri. Simt ca ma indragostesc de amandoi. F. deja era o amintire.
2 zile: Fete, si seara intalnire cu nr 2 din seara precedenta. Deja ma vedeam si maritata cu el.
1 zi : Uhh indragostita pana peste cap. Seara petrecuta cu nr 2. Noaptea club, cearta cu L, cearta cu nr 2, poker pe dezbracate.

Azi... F pa. L pa. nr 1 pa. Nr 2 nu suna, deci ......


Are rost sa spun ca in 5 zile am slabit 4 kg? Nervi, stres, activitate prea intensa.

Cum ii posibil ca in 7 zile sa te indragostesti de 3 ori, sa te intorci la 2 ex, si sa treci peste o despartire "dureroasa"?



Cat de schimbatoare pot fiiiii




Comentarii