of ....


Nu stiu ce ii mai rau: sa fi ranit, sau sa nu iubesti deloc?

Dupa ce intr-o ora am stricat cateva sute de euro bune, ma intorceam din mall din viena cu cate 5,6 pungi in fiecare mana.
Fericita?
Nu.
Incredibil, nici macar cumparaturile nu ma satisfac. Am dat de dracu.

Din nou, mintea imi zboara la el. Sti sentimentul ala cand te gandesti la cineva, si simti ca ai primit un pumn in inima? Na, mai nou doare si fizic, nu numai sufleteste. Si asta simteam, la fiecare 5 min cand ma gandeam la el. La fiecare melodie de dragoste. La fiecare barbat pe care il vedeam si mi se parea ca ii el (lucru care ii absurd, eu fiind in austria si mai ales ca la fiecare 5 minute mi se parea ca il vad)

Normal, ca primul lucru p care l-am facut cand m-am intors, a fost sa ma intalnesc cu el . Cat timp am fost langa el, I-am explicat tot. I-am zis tot tot ce am facut cat timp am fost impreuna. I-am zis ca am iesit cu Radu la suc(de plictiseala), ca atunci cand ne-am certat m-am intalnit cu A.C. pentru ca nu stiam ce sa fac.. ca aveam nevoie de o parere.. si ca vizita la L. de duminica am facut-o cu adevarat pentru ca eram ranita.. ma simteam singura.. si chiar aveam nevoie de cineva caruia sa ii zic ce am si care sa ma imbratiseze si sa imi spuna "TOTUL VA FI BINE"
Atat. Nu l-am inselat pana acum, desi in acest moment, mi-as fi dorit sa fi facut.

Desi am incercat sa ma controlez si sa imi repet in minte ca apartine trecutului, in adancul sufletul meu, vroiam sa ne impacam.


My heart: Nu ma interesa. Sa faca ce vrea. Sa mai umble cu inca 15 pe langa mine, cat timp ar mai fi facut parte din viata mea. Tot ce vreau.. ii sa fie langa mine. Sa stau aiurea pe o banca in parc uitandu-ma la el, si sa ma gandesc ce norocoasa sunt...

My mind: Din nou, iti bati joc de tine. Nu tu ti-ai promis, cand l-ai uitat pe L, ca s-a terminat ca dramele si cacaturile? Ca nu te vei mai indragosti? Ca te vei axa pe viitorul tau? Bucura-te de ceea ce ai. bucura-te de faptul ca ai atata lume care te susine, si fianciar si psihic. Cate sunt ca tine? Cate locuriesc, intr-un loc ca al tau? Cate pleaca in tari straine, doar sa mearga la cumparatiuri? Cate au si uitat cum arata un hotel de 4 stele, pentru ca in ultimii ani au stat doar la dinalea cu 5?

My mind: Si sunt recunoscatoare pentru faptul ca am primit educatia pe care am primit-o. Pentru nivelul ridicat de trai. Pentru parintii mei, care ar face orice pentru mine, iar asta ii motivul pentru care nu vreau sa ii mai dezamagesc vreodata...

My heart: Dar in minutul asta, as lasa orice buget ridicat pentru pantofi, orice vacanta de ski in Alpi, orice "in 4 ore avem avion spre Turcia" sau "peste o sap plecam la Vienna pt cumparaturi" pentru el.... Doar sa mai faca un timp parte din viata mea...


My mind: Iar acum sa ne trezim la realitate si sa terminam cu jelitu'. Meriti mai mult, iar in scurt timp pleci, si iti revii. Ai trecut peste atatea, inca o dezamagire amoroasa ii ca nimic.

My heart: Dar asta nu inseamna ca nu doare....



Comentarii