And I really loved him...


Can't you hear my call?
Are you coming to get me now?
I've been waiting for,
You to come rescue me.......




Ii ciudat cum ajung lucrurile sa se aranjeze si cum dintr-o clipa in alta se pot schimba atatea. Acum 3 zile daca ma intreba cineva, cel mai mare cosmar al meu era sa plec in cluj. Acum.. tot ce imi doresc ii sa vina ziua de 30 cat mai repede.

In 2 ore plec in vienna. Nu mi-am facut inca bagajele. In cele mai grele momente, apare cate un Exit mare. Exitul meu de acum ii vienna si shopping. De cateva zile incerc sa ma conving ca pot fi ca inainte. Ca o pereche de pantofi fabulosi pot rezolva golul din sufletul meu, acum lasat de Flavius. Adevarul ii ca il iubesc. Ca ma doare de mor. Ca as da orice pentru inca o zi, in care sa ma tina in brate si doar sa il privesc.. postarile anterioare sunt lucruri scrise la nervi. Asa ma descarc, iar uneori crd ca singura solutie ii sa ma mint singura, sa imi bag in cap ca sunt ok, pana ajung cu adevarat sa o cred.

Se spune ca in urma unui divort, ajungi cu adevarat sa iti cunosti sotul. E valabil si in cazul despartirilor, cand pana si cel mai dulce si minunat baiat de pe pamant se transforma in asshole number 1.
Nu stiu ce ma doare mai tare. Faptul ca nu mai sunt cu el, sau cum s-au terminat lucrurile. In sufletul meu, speram sa avem o despartire usoara. Sa plec in cluj. Sa ma intorc in fiecare saptamana, iar incet, in timp, sa se piarda sentimentele pentru amandoi. Sa ne trezim intr-o zi ca nu a mai ramas nimic, decat o relatie de amicitie.

Cand ajungi sa iubesti pe cineva, nu te poti abtine sa nu iti faci planuri. Speram sa prindem craciunul impreuna. Deja ma gandeam ca i-as putea lua. Stiu e infantil, dar nu te poti abtine... Speram sa prindem ziua indragostitilor. Speram sa treaca anul asta, iar in toamna anului viitor, sa vina cu mine in cluj... Deja imi puteam imagina o eternitate cu el, pentru ca mi-as fi putut petrece tot restul vietii iubindu-l.
Nu pot minti. Nu pot spune, ca din cand in cand, gandul nu imi zboara la L. Dar el ii o amintire.. Un gustu dulce acrisor.

Tot ce vreau ii sa trec peste. Nu stiu cat timp imi va lua, dar sper sa fie curand.
Poate imi va face bine sa ma detasez de tot cateva zile.






Comentarii