Nu imi da drumul


Nu tin minte ultima oara cand am plans. Ultimul moment in care nu m-am putut abtine si am izbucnit.... Aveam nevoie sa plang, sa ma descarc.
Nu stiu motivul pentru care am reactionat asa. Ea... ca dupa atatia ani sa realizez ca numai prietena nu mi-a fost, El.... Ca ceva atat de dragut s-a sfarsit brutal si oribil..... L.... pt tot ce a insemnat sau Eu... pentru ca din nou mi-am permis sa fiu vulnerabila.
Cred ca putin din fiecare.


M-a acaparat un sentiment de panica. Simteam ca imi era greu sa respir, ca ma inec si sunt la capatul puterilor. Eram in cadere libera.

M-am urat in taxi. Dupa 15 minute am ajuns la el.

In momentul cand m-a imbratisat , am reusit sa iau o gura mare de aer.

"Sa nu imi dai drumul niciodata... nu ma mai lasa sa plec..."
"nu iti dau... linistestete...."



Comentarii