Fetele mele dulci


Din pacate, ultimele postari au fost sterse, la fel si blogul.

Autorii? 2 curve proaste, aka monstruletul insipid si burta in cascada.

Si acum sa vorbim de prietenele mele scumpe <3
Ele sunt cele doua care bat cluburile din sibiu in lung si lat. Cele doua care se dau mari mironosite, dar din pacate, daca ajungi sa le cunosti, iti dai seama ce fel de persoane sunt.

Monstruletul insipid, saracuta, este in umbra burtii cascada mereu. un asfel de fenomen de fata, incat numai beat ai fute-o, poate nici asa. Genul aceela de persoana care ii fericita cand prinde prin liquid cate un unu mort de beat, atat de inconstient, incat nu stie cine ii uratania din fata lui. Normal, dupa cateva pahare la bord, e acceptabila. Macar atat. Trist e cand se trezesc de dimineata si vad cu cine au avut o legatura.
O scarbosenie si o pocitanie de fata cum rar mai vezi.

Si acum, buna mea prietena , Cascada. Porecla nu este data de mine, ci de un amic de-al meu care a spus o data "omfg, ai vazut cum ii sta burta una peste alta? zici ca ii cascada Niagara!! "
Pana acum, in jjur de 50 de persoane se refera la ea "A. Cascada"
Ea este genul foarte mandra, orgoliasa si care crede ca are o frumusete iesita din comun. Recunosc, singurul lucru atragator la ea, sunt ochii. Daca ar sta in fata ta dezbracata, ai observa: burta imensa, sanii plini de vergeturi si lasati pana la bufic, fundul, plat si lasat ca la babe + tot corpul acaparat de celulita si vergeturi. Nici la fatza nu ii cine stie ce. O frunte cat 2 palme(noroc cu bretonul) si o fatza alugita ca la cal.

Se da fata mare si cuminte, dar cati o avut la bord numai ea stie. Are rost sa mai zic ca daca nu ii platesti consumatia in oras, nici nu o mai vezi? E greu. E criza. Nu toti au bani....

Simt vestimentar, si ala din parti :(

Dar prietenele mele, atat de copile si idioate, merg pe strada cu fruntea sus. Se cred frumoase, adorate. Figuri si impresii.... pfff.


Daca macar aveai nivelul meu social, te intelegeam. Daca erai frumoasa sau desteapta, te intelegeam, dar asa esti doar o curva proasta care nu stie ce ii respectul reciproc.


Nu ma provoca, iti pot face viata un calvar, te pot desfinta. Tot ce am facut eu, stie toata lumea inclusiv ai mei, dar la tine... numai eu. Oare cum ar fi sa afle tot orasul si ai tai? <3


Si spre deosebire de tine, eu m-am schimbat. Nu ma mai cunosti, dar credema, nu vrei sa te pui cu mine :)

Comentarii

  1. Cum pot si eu sa te contactez asa pentru niste info ca as vrea sa stiu mai multe despre fetele colorate ^^ hihi

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu merita sa se vorbeasca de ele .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu