Hold me in your arms


Maine ii ultima seara in Sibiu, inainte sa ma mut de tot in Cluj. Nu vreau sa ies in oras. Nu vreau sa vad o multime de persoane. Vreau doar sa ma plimb incet, de mana cu el prin Sibiu. Sa mergem intr-o cafenea mica, intima, cu sunete de jazz si miros de scortisoara.

Sa simt ca orice s-ar intampla, el nu imi va da drumul la mana. Sa ma tina in brate, cum o facea de obicei si sa imi sopteasca incet la ureche ... "ai sa vezi... totul va fi bine..."

Desi inafara de ai mei, Di, 2 prietene mai recente si A.C., nu am cui sa duc dorul, dar fara ei, va fi greu. Macar pe T o iau cu mine.....


Stiu ca asta nu ii sfarsitul nostru, al prieteniei/ relatie sau ce avem noi... pentru ca suntem ceva de genul mai mult decat prieteni, mai putin decat iubiti. Imi e greu sa definesc relatia noastra, dar tot ce stiu, e ca indiferent de situatie, el era inca acolo, asa cum am fost si eu pentru el...


Singurul care inca ii, desi nu ii... de un an jumate, tot ce facem, ii sa ne intoarcem unul la celalalt.
Si cand spun ca il iubesc, chiar il iubesc, in toate felurile posibile.


Esti ultima persoana cu care vreau sa adorm la telefon. Primul care ma trezeste. Singurul la care mereu ma voi intoarce, stiind ca inca ii acolo si nu ii alta persoana decat tine, cu care mi-as petrece ultima seara aici....




Comentarii