vreau sa nu te mai vreau:)


de ce te-as uri?


  • Pentru ca ai aparut in viatza mea si m-ai rascolit total.
  • Pentru ca te iubesc si asta e cel mai mare regret al meu.
  • Pentru ca lumea mea se invarte in jurul tau.
  • Pentru ca mi-ai schimbat crusul vietii fara ca macar sa iti dai seama de asta.
  • Pentru ca mi-ai frant inima in toate felurile si eu te'am lasat sa faci asta.
  • Pentru ca tu m-ai invatat sa fiu rece.
  • Pentru ca acum te caut pe tine in fiecare baiat.
  • Pentru ca nu o sa mai pot simti pentru nimeni ce am simtit pentru tine.
  • Pentru ca nu mai pot sa fiu eu.
  • Pentru ca la un moment dat ai fost TOT.
  • Pentru ca m-ai lasat cu sufletul gol.
  • Pentru ca m'ai dezamagit.
  • Pentru ca vreau sa vii din nou la mine doar ca sa am placerea sa te refuz.
  • Pentru ca nu stiu ce vreau cand vine vorba de tine.
  • Pentru ca ma contrazic singura si sentimentele imi inving ratiunea.
  • Pentru ca am avut incredere in tine lucru care nu il meritai.
  • Pentru ca ti-am dat tot.
  • pentru ca mi'ai schimbat vederea asupra lumii si a vietii
  • Si pentru ca o sa ramai doar o amintire....peste care o sa pot trece.Pentru ca viata mea nu se opreste aici,viata mea de aici incepe:)

Comentarii

  1. Nu mai suport sa citesc aceleasi chestii , treci odata peste ... si lasa-l in pace ... nu te mai gandi cum sa faci rau gandeste'te cum sa-ti faci tie bine;) si asa nu-ti faci;)

    RăspundețiȘtergere
  2. na lasaaaa:x
    asta imi vine sa scriu:)
    ce vrei,sa scriu despre cat de fericita sunt?:x :))
    scriu ce simt:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic ca ai dreptate. e o forma de exprimare, de eliberare. oricum toate chestiile pe care zici ca le faci, sunt zise la nervi si nu o sa fie puse in practica. cred ca suntem in aceeasi situatie :). cat despre sfaturi? nu isi mai au rostul...eu unu' las timpu sa treaca

    RăspundețiȘtergere
  4. in sfarsit cineva care imi da dreptate;))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu