blu blu blu


tu sti ca chiar imi face bine sa vorbesc cu tine...?in ultimul timp ai devenit una dintre putinele persoane care ma pot face sa zambesc, iar eu de felul meu nu sunt o persoana prea optimista si pozitiva;)) infine...vroiam sa iti multumesc ca desi sunt suparata, sau nu sunt in apele mele..dupa 5 minute vorbite cu u sunt in extaz;)) am ajuns app sa alerg de la scoala ca mie dor de u...sa stau cu capul pe banca si sa visez cu ochii deschisi....chiar ar fi frumos sa facem ce ne-am propus:)sa nu fie doar vise desarte.... sibiu..galati..mare...:) multumesc ca imi faci zilele mai frumoase:) :x:x:x:x:x:x

Comentarii

  1. Of of nu credeam ca o sa ai un love/messenger ... adica nu'i nimic rau in asta .. dar sa nu te atasezi prea tare sa fie placut si atat ( deocamdata )

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu