si...si...si.....


sunt: o conglomeratie de sentimente, calitati si defecte

as vrea: ca lumea sa nu mai aiba prejudecati

nu imi place: sa gatesc

regret: ca probabil am ranit destule persoane

imi doresc: o viata frumoasa,lipsita de griji materiale si o iubire ca in povesti

am nevoie: de un El care sa imi insenineze viata

ar trebui: sa fiu mai ordonata,punctuala si cu simtul raspunderii mai mare

mi-ar placea: sa existe cineva care sa ma ajute sa imi pastrez zambetul pe fata de dimineata pana seara

dansez: cand am chef de obicei acasa si in cluburi

invat: cam niciodata eventual la sf de semestru sa imi scot mediile

cant: toata ziua

ma tem: de gandaci, insecte,filme de groaza

niciodata: sa nu spui niciodata

rad: la scoala de obicei

ma entuziasmez: pentru o pereche de pantofi sau geanta noua:d

plang: de obicei dupa vreun El care nu a fost sa fie cel ideal

urasc: hmm....destule lucruri


Comentarii