i think you should leave right now.


tocmai eu. eu care radeam de voi toate... cand dupa 3 zile dupa ce erati cu un tip, va puneati poza cu el la avatar si statusuri de iubire nemuritoare... nu m-am gandit ca voi ajunge sa ma indragostesc. ok. a trecut si asta, povestea de dragoste s-a sfarsit, dar refuz. refuz sa stau sa imi plang de mila singura. am facut asta ceva timp, nu multumesc, nu mai vreau. sunt destui barbatii in lumea asta, iar din pacate... 90% sunt la fel. vorbe frumoase , relatie minunata pana te baga in pat.9 % sunt gay. ei nu se pun la socoteala:)) iar 1%.... ei bine...aia 1% sunt baietii care se poarta prea frumos ca sa ii iubim....da, e frumos sa te indragostesti, sa te trezesti si sa adormi cu gandul la aceea persoana...sa fie intregul tau univers. dar oare chiar se merita..? sa fi fericita cateva clipe ca pentru urmatoarele luni sa stai si sa plangi...?poate doar am fost eu prea dezamagita de iubire, dar nu mai vreau. nu multumesc. refuz sa mai iubesc, sau cel putin in viitorul apropiat.totii sunteti la fel, nici unul nu meritati.

Comentarii