mai ti minte bby...?



offf Doamne.......din nou..... singura...racita..in pat .......cu gandul la tine bby.......chiar vreau sa te cred ca inca mai insemn ceva pentru tine....ca inca mai putem fi "noi".... nu tu si eu......

sa-ti fac cum imi faceai u acum cateva zile.....?

mai ti minte gura raului...? cand eram atat de fericiti...totul era perfect....radiam dea dreptul:)

cand ne-am bulgarit la poplaca..? de m-ai sarutat pentru intaia oara iar eu am simtit ca ma topsesc in bratele tale....?

dar prima intalnire..? ti-o mai amintesti? u te gandeai "asta sigur ii o impresie si jumatate" iar eu "mda..stau cu copilul asta vreo ora si home"..... am intrat in casa dupa vreo 5 ore....

prima noapte o mai stii....?3 ore am stat ..neam sarutat si mangaiat...tare preludiu,nu?;)) 

era frumos......:)

Comentarii