te rog sa pleci


da....a trecut ceva timp, dar tot nu sunt ok......nu trebuia sa iti permit sa intrii in viata mea....merg pe strada...peste to,t locuri cunoscute, care imi aduc aminte de tine....stau acasa, e 8 seara inconstient imi zic"acum cv vreme la ora aceasta ma simtiam iubita..eram fericita...eram cu el.." fiecare cantec de dragoste imi aduce aminte de tine......nu...de iubit, nu mai este vorba.....cu fiecare zi ce trece sentimentele se duc tot cate putin..... e ciudat. te simt inca aproape. amintirea ta parca ma "bantuie" in fiecare clipa. nu m-as impaca cu tine chiar daca inca insemni mult pentru mine.am orgoliul prea mare si ca sa te las sa ma saruti.m-ai ranit mult, sincer. multa lume zice ca ii dragoste adevarata atunci cand poti sa te bucuri daca celalalt e fericit cu altcineva, nu cu u. sincer eu nu pot.o mica parte din mine ar vrea plm..sa fi fericit...dar nu pot.nu pot sa mi te imaginez cu alta.o alta parte a sufletului meu(aia mai intunecata=))  ar vrea ca asa sa faci mereu.sa stai cu cn vor ai tai;) sa te insori cu o taranca batuta in cap, cretina proasta mediocra(asa o vad p pizda aia sincer;) nu ai decat sa imi spui ca ii draguta ok, ca eu tot o taranca de jina cretina o vad) si dupa un timp sa te gandesti"plm nu is fericit....dc is cretin si ascult de ai mei?? iulia avea dreptate" sau macar...sa ma suni in cateva luni...in miez de noapte si sa iti ceri scuze si sa imi zici ca aveam dreptate.ca voi sunteti batuti in cap.cum sa le permiti in asa hal alor tai sa iti controleze viata???o sa iti para rau.si sincer desi nu iti vreau raul, dar sper sa regreti pt ce mi-ai facut, si nu numai mie, ci si tie.puteam fi fericiti.sti bine.puteam sa ma schimb pentru tine si ai vazut clar asta.pt asta nu o sa te iert niciodata. ai renuntat prea usor la mine, la noi. cum te-a lasat inima numai de dragul alor tai sa futi totul?cum sa renunti la fericirea ta ca asa iti zic parintii...? ca trebe sa stai cu o..... pula mea nici nu stiu sa o descriu p aia!!!! stearsa pulii mele!!! nu stiu si nu inteleg cum ai putut renunta asa usor.in locul tau mas fi luptat si as fi facut orice.nu parintii iti traiesc tie viata;) te iert.pt noptiile pe care le-am pierdut plangand dupa tine,pt clipele frumoase si visele pe care intrun moment le-ai spulberat, dar pentru ca ai renuntat asa, nu te iert si o sa te condamn toata viata.o sa iti dai seama mai tarziu ce prostie ai facut.incearca sa fi fericit cu pizda aia,nu o sa reusesti.si gandeste-te...gandeste-te.....ma..ui ca ea avea dreptate...langa ea trebuia sa raman..prost am fost....

acum te rog frumos, iesi afara din capul meu

Comentarii

  1. ofof vechile probleme ... nu trebuie sa vrei raul ... ar trebui sa o lasi cum este si cand el v-a suferi sa nu fi bucuroasa de tristetea lui ... nu stiu eu cred ca ar trebui sa-ti ocupi timpu' cat mai mult cu alte lucruri , ptr ca viata merge mai departe si o sa-ti para rau ptr timpu' asta pierdut mai incolo cand o sa realizezi...

    RăspundețiȘtergere
  2. sti ca nu mia facut bine sa il vad azi.si mai ales sa ma mai si int cu el si sa imi zica ca ii cu penala aia:)) infine.ar trebui sa ii multumesc.acum iar am ajuns sa imi bag cv in totii, sa ma uit mai mult la masina decat la cn o cunduce;) nu mai am nevoie de copii dinastia;) si nu...nu ii doresc raul, ca merita sa fie fericit, dar tot ce vreau e sa regrete ca a indraznit sa isi bata joc de mine.sa stea cu aia, sa se si insoare cu ea:)) mai tarziu tot la vorbele mele ajunge.ca ii un prost ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu