and i am sorry...










raduku: stai linistita u iulia 
raduku: ce pui mei ..
raduku: te mai gandesti la chestea aia ..
raduku: cum am fost .. noi nu am fost nici o data noi
raduku: am fost doar eu sau tu atata ...
Iulia Avram: ma gandesc radu..
Iulia Avram: cum sa nu ma gandesc
Iulia Avram: au fost si momente fericite
Iulia Avram: cand simtiam ca nu mai imi trebuie nimik
Iulia Avram: inafara de u
raduku: au fost ... poate pentru tine au fost mai multe decat pentru mine....
raduku: si alea 
Iulia Avram: judoca_keanu: si alea erau minute in an ...
Iulia Avram: imi pare rau pt tot sincer
Iulia Avram: nu am stiut sa apreciez ce am avut
Iulia Avram: .......
raduku: cand t am zis eu asa ceva ... u ai zis ca's prost ...
Iulia Avram: inafara de iubit..imi erai si cel mai bun prieten
Iulia Avram: ma cunosti mai bine ca oricine
Iulia Avram: si intotdeuna ai fost alaturi de mn....
raduku: eu t am zis de la inceput niste chesti ... am vrut sa iti deschid ochii... si daca am putut am incercat sa schimb lucruri rele la u .... in bune... dar u nu m ai lasat ... si mi le ai intors
Iulia Avram: si mi le ai intors inapoi zicandu mi ca's de vina...
raduku: cat ai crezut ca o sa mai tina ...sa tot trag eu singur de relatia aia???

Comentarii