din totul pentru mine ai devenit un nimic


cat de multe se pot schimba in doar cateva luni....se pot sfarsi prietenii de aproape o viata si relatii care ai fi crezut ca sunt prea stabile ca sa se incheie....nu. nu imi pare rau, nu regret nimic inafara ca nu am pus punct la tot mai repede.te credeam baiatul perfect, iar eu, sa fim serios de foarte putine ori imi permit singura sa visez.imi puteam imagina tot restul vietii alaturi de tine.as fi fost in stare sa schimb tot ce ii rau la mine pentru u.cat timp am durat "noi" ai crezut ca eram cu adevarat perfecta.fata de vis.acum, vezi bine ca te-ai inselat.acum, ai ocazia sa vezi cum sunt cu adevarat ca persoana, nu fata indragostita care se uita cu ochii calzi si plini de iubire la tine.nu,nu te mai iubesc,nu te mai vreau,nu te mai doresc.imi esti cu adevarat indiferent acum.nu te gandi pls ca ti-am spus sa nu ma suni ca vai doamne incerc sa te uit si kkt dinalea.nu incerc,pur si simplu nici nu am avut ce uita.ti-am spus asta deoarece nici macar nu mai am nici o placere in a vorbi cu u sau in a iti vedea fata.iar acum...despre ea....buna prietena.aproape ca o sora.de ce desi nu mai vorbim de cateva luni te interesezi si te bagi in viata mea?pe cat de mult te iubeam o data, acum sincer nu ma pot uita la tine nici macar in poze.ma uit la tine si asa te-as lovi...asa ti-as da o palma cu toata forta, din suflet.nu te mai pot suporta, am ajuns de sincer chiar pot spune "te urasc!!!!!"

Comentarii

  1. păi da, ajungi să crezi că peste pragul de "cunoştinţe" trec puţini. prieteni adevăraţi? nu există sau prea puţini. la un moment dat nu există unul singur care să nu te trădeze, din varii motive, întemeiate sau fleacuri. şi apoi se întreabă toţi de ce te-ai schimbat. păi oare nu tot din cauza celor din jur care te răsplătesc de cele mai multe ori cu ţepe?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu